آیا ریبری، مسی دوم گواردیولا می‌شود؟
»» تبلیغات
»» آرشیو ماهیانه
»» پیوند ها
  • سایت گل
  • عشق
  • بارسا نیوز
  • خاطرات
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواداران بارسلونا و آدرس fansbarca.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تبلیغات
»» آیا ریبری، مسی دوم گواردیولا می‌شود؟
دسته: عمومی

 مارکا با اعلام این خبر به نقل از بال ملی‌پوش بایرن مونیخ که سال 2007 از المپیک مارسی به پرافتخارترین تیم باشگاهی فوتبال آلمان پیوست، نوشته است: بسیار خوشحالم. همیشه گفته‌ام که بایرن را مانند خانه‌ام می‌دانم. من و خانواده‌ام اینجا در مونیخ حس خوبی داریم و امیدواریم که اوضاع به همین منوال پیش برود.


مارکا در ادامه با اشاره به اولین جلسه تمرینی ریبری زیر نظر پپ گواردیولا، سرمربی جدید باواریایی‌ها نوشته است که این مربی اسپانیایی از ریبری در پست مورد علاقه‌‌اش و به عنوان محور حرکات تیم،‌ همان نقشی که لیونل مسی در بارسلونا داشت، استفاده می‌کند.گواردیولا مشابه این کار را در بارسلونا انجام داد زمانی که مسی را از سمت چپ خط حمله به مرکز آورد و از او به عنوان مهاجم کاذب استفاده کرد.


در ادامه این خبر به نقل از ریبری آمده است: گواردیولا از من پرسید ترجیح می‌دهم در چه پستی بازی کنم و من هم به او گفتم که می‌توانم در هر پست هجومی کار کنم. ببینم چه می‌شود اما خوشحالم که درباره این مسائل حرف زدیم. به نظر من گواردیولا مربی پر از ایده‌های جالب است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده توسط roominamessi در تاریخ شنبه 8 تير 1392برچسب:ریبری,فرانک ریبری,گواردیولا,پپگواردیولا,بایرن مونیخ,

»» تبلیغات
»» نویسندگان
»» دیگر امکانات
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 503
بازدید کل : 52051
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

كد موس بارسا : تك كد